Saturday 6 October 2012

CARELESS :'(

Harini merupakan hari yg sesangat2 sedih,,,

tak pernah buat benda bodoh mcm ni..
harini second last paper aku,,THERAPEUTIC ACTIVITY.

bagi aku subject ni agak senang,ya senang bg sesiapa yg study laa..
malam sebelum final exam utk therapeutic,aku ada message miss syaqina ( pensyarah subject ni )..ada jugakla mintak pendapat dia kalau aku just baca latihan yg dia bg oke tak ??
miss reply dia ckp ok jaa,,cuma tumpu lebih pada ACTIVITY ANALYSIS..katanya topic lain2 tu baca la jugak,,nampak tak ada HINT kat situ,,hehe

subject nilah satu2 nya subjest yg aku tido awal,,pukul satu dah lentok x ingat dunia,,haha
bangun pkul 5.co mandi,solat subuh,revise sikit2 apa yg patut..yeahhh,,i'm ready for today ! ! !
=D  senyum ja ,rasa semangat sikit sbb suka ngan subject ni..
bila dah masuk dewan,,fuhh rasa ketaq lutut tiba2,,hehe
aku cari meja berhampiran tingkap,,sejuk gila dewan tuu..
pastu bila dah dapat instruction dari pengawas peperiksaan,,
start la jawab,

,emmm, power juga soalan ni,,susah jugak,hahahaha
tp okla,,insya'Allah,kita yakin pad diri sendiri,apa yg kita usaha itu yg kita dapat kan,,

lagi 45 minit sebelum masa tamat,aku dah siap jawab,,ada la sikit2 mmg x tau jawapan apa,,biaq jela,,xkan nak meniru kot,,gilakah ???? haha

aku heran kenapalah,ramai yg x siap2 lagi,aku cek jawapan sampai banyak kali,
last2,,masa pon tamat..
peengawas periksa pon kata
               
                                "ok, masa menjawab anda sudah tamat,sila habiskan ayat terakhir anda"

MASA NI >>>>>>>>>>>>>>>

                                  aku punya la rajin,sampaikan kertas soalan pon cek balik,,

TIBA-TIBA.....

Arrghhhh,,,part B,20 markah kenapa aku x perasan ???
soalan tu belakang sekali. soalan bonus bagi aku sbb dlm group assignment,aku yang buat part tersebut..aku rasa kacang gila benda tu,,tapi kenapa aku tak nampak ????


                kenapa ? kenapa ? kenapa ?

kawan2 semuanya saling tanya menanya..ada yg kata susah,ada kata 50-50, aku x terkata apa2,terkedu sementara..

YA ALLAH ujian apa kah yg kau berikan padaku..
meleleh air mata jernih aku,kawan2 semua hairan dan tanya aku apa yg jadi ??
aku sebak gila2..

masa tu perkataan yg terbayang2 depan mata aku ialah R.E.P.E.A.T.

oh tidakkkkk..apa sudah jadi,ZAZA... subject yg kau suka dan kau suka pon x kan nak kena repeat,,masa ni teringat habis mama,abah,miss syaqina,,,,maluuuuuuuuuuu

aku x mau repeat,awat aku careless sangat ??

kalau org tanya kenapa x jwab ???  AKU KATA AKU INSAN TERPILIH..Allah uji aku,,
ALLAH HUAKBAR..

bukan aku saja yg x nampak soalan part B,,kawan baik aku NABILAH pon x nampak jugak..
sabaq nabilah,,jgn sedih2,harap2 carry marks kita boleh bantu,,semoga segalanya dipermudahkan,,

aku ada call miss syaqina,mula2 dia tanya aku jugak,

KENAPA AWAK X PERHATIKAN BETUL2 SOALAN TU ??
AWAK TAHUKAN ITU SOALAN BONUS YG SAYA BAGI UNTUK KAMU SEMUA..
                        masa tu apa yg aku tahu hanya menangis dan merayu supaya dia bg peluang aku jawab soalan Part B,,soalan apa2 pon takpa,,susah sikit pon takpa,asalkan aku xdakla buang macam tu ja 20 markah...

MISS SYAQINA SAID, OKLAH,,TENGOK DULU MCM MANA,KALAU APA2 SAYA BG TAHU AWAK DAN NABILA NANTI, (masa tu aku dengaq miss gelak ja kat aku )

dugaan,,,sabar jelah..

apa pon zaza,teruskan usaha,lagi satu lagi paper,esok pulun sehabis mungkin,,,GANBATE KUDASAI ! ! !


  • KALAU DITAKDIRKAN AKU KENA REPEAT, tak apa,itu peringtan utk semua..aku kena repeat dlm keadaan bermaruah :'( 


            careless membunuh! ! ! !



                                                                                                                                           zazajuara,

No comments:

Post a Comment