Saturday 21 September 2013

cinta PERTAMA mungkin bukan yang TERAKHIR

Dia mungkin yang pertama...

Terima kasih sebab sudi terima perasaan saya dulu..tanggal 13/4/13.
kenapa saya pilih awak ?? sebab saya suka awak yang relax,cool and sempoi..
saya gembira sbb awak selalu care tentang diri saya..saya sorok rasa gembira itu..saya tak tunjuk pada awak!!

Tapi lama-kelamaan saya lihat awak bukan nya lelaki yg saya cari2 seperti dulu,awak dah berubah !! banyak sangat...awak tak kesah bergaul dengan perempuan,awak boleh saja keluar dgn perempuan lain, awak boleh saja berbalas mesej dgn perempuan lain..saya tahu semua tu !!

awak, hati perempuan mudah terluka,senang sangat nak jealous !! saya mmg tak pernah bersembang face to face dgn awak sbb saya akan jadi kaku bila tengok awak, kalau saya nampak awak, saya sanggup cari jalan lain supaya kita tak berselisih..hakikatnya awak sedar yang saya malu dgn awak !!!

saya makin rasa sakit hati bila awak pura-pura CARING pada saya dan pada waktu yg sama awak keluar dgn perempuan lain,awak layan perempuan lain...awak tahu apa saya rasa saat saya lihat awak dan dia..awak buat tak tahu..jadi saya dapat simpulkan kat sini,awak mmg tak kesah saya lihat benda tu semua dpn mata saya, sbb awak nak saya tahu yg awak dah ada org lain,,dan saya dah salah faham dalam permulaan hubungan selama ni...

permulaan yang disalah ertikan membawa kepada kehancuran..awak,lainkali cakap biar jelas,jangan malu nak tolak perasaan tu ,cakap tak payah nak berkias,,straight forward ja...

tanggal 20/9/2013..8.30 malam-10 malam di padang kawad..kita bersua muka dan buat kali pertamanya saya memberanikan diri utk berkata2 dan meluahkan segala perasaan yg ada dlm hati ni...biarlah masalah kita selesai dgn cara elok...

yeah...kita masing2 salah..masing2 salah faham, ada yang syok sendiri,ada yang hipokrit dgn pendirian...yeah,,malam tu juga kita saling betul-memperbetul kesalahan kita..supaya benda ni x kan berulang dgn pasangan kita nanti..yeah,,kita berdua masing2 masih mentah dlm hal2 perasaan sbb ini first time kita terjebak dlm benda2 ni...betul kata awak,benda ni pengalaman utk kita dan banyak pengajaran utk kita..

terima kasih sekali lagi atas segala keprihatinan awak selama ini...saya harap awak bahagia dengan dia dan saya bahagia dgn si dia yg bakal saya ketemu kelak..

terima kasih untuk pemberian itu,,saya akan simpan,kenangan permulaan persahabatan kita..
KENANG DAKU DALAM DOAMU

No comments:

Post a Comment