Wednesday 24 September 2014

HABUK

Assalammualaikum, ya Allah, fuhh fuhh dah berhabuk wei..haha

rasa lawak, rasa malu, semua rasa ada bila bukak balik blog ni, malas nak delete, nampak tak best sebab tak banyak entry haha, at least aku ada juga kan share ngn korang pasal aku...welll, aku masih seperti aku yang dulu,mungkin sedikit berbeza dari segi perwatakan..lebih matang mungkin..haha

actually aku sendiri pon tak tau nak tulis apakat sini..hmmm , JODOH ??? masih jawapan yang sama.. saya masih menanti..penantian yang takkan pernah berakhir bila dalam penantian itu kita selitkan doa pada Dia, penantian penuh makna, mungkin itu anugerah terindah yang Allah masih simpan dan jaga supaya hubungan kami kelak, diikat dengan ikatan penuh keberkatan..

fokus study lagi penting...yeah, this is my final year, hmm rasa cepat kan, lagi 2 paper ja lagi , then BYE BYE PALAM...ada rezeki kan ku jejakkan kaki ku ke bumi bertuah ini lagi..
doakan aku berjaya, akulah bakal occupational therapist kelak,,insya'Allah...

No comments:

Post a Comment